Tiedotuskirje marraskuu 2015

Jäsenille marraskuussa 2015

Jäsenmaksut on maksettu varsin säntillisesti. Siitä kiitos. Niille, joilta asia on kirjanpitomme mukaan vielä hoitamatta, on oheisena uusi tilillepanokortti. Toivomme, että yhteys säilyy.

Sukukirja edullisesti

Maria Kallentytär Honkaniemen nuorempien sisarusten sukuhaarojen kirjasta Ähtärin Honkaniemen suku ja talo 2 on pehmeäkantisena varastoa, joka myydään nyt alennettuun hintaan 13,50 + lähetyskulut 5,50 = yht. 19 euroa/kpl. Toimitus kirjeenä, maksu mukana toimitettavaa laskua vastaan. (2 kpl yhdessä kirjeessä lähetyskuluilla 7,50, yhteensä 34,50 eli yhtä kappaletta kohti 17,25.) Tilaukset mieluimmin sähköisesti. Linkki tilauslomakkeeseen löytyy seuran kotisivujen www.honkaniemi.sukuseura.fi alasivulta Sukukirjat ja sukuviiri. Voit tilata myös puhelimitse 044 295 6901. Kirjaa on vielä rajoitetusti saatavana kovakantisenakin Honkaniemen kirjakaupasta Ähtärissä tai seuralta em. tavalla tilaten.

Jos sinulla on Marian sukuhaaran kirja  Ähtärin Honkaniemen suku ja talo vuodelta 2002, kakkoskirja kannattaa hankkia jo sen vuoksi, että siinä suvun esipolvia koskeva osuus on uusimpien tutkimustietojen mukainen ja huomattavasti muuttunut ykköskirjassa julkaistusta. Sukua on jäljitetty Pirkkalaan Tammerkosken partaille 1540-luvulla. Samalla saat muiden sukuhaarojen perhetaulut ja kirjoituksia joita ei ole ykköskirjassa.

Kirjapitäjä haussa

Sukuseuran kirjanpito on 10 vuotta hoidettu talkoovoimin.  Tämä on säästänyt kuluja ja jäsenmaksu on voitu pitää alempana kuin muuten. Kirjanpidon hoitanut jäsen on nyt ilmoittanut luopuvansa siitä ikäänsä vedoten. Voisitko ajatella ottavasi tämän tehtävän? Ota yhteys heikki.kellomaki@kolumbus.fi. Seuran kirjanpito ei ole erityisen laaja: 120-200 riviä vuodessa eikä kausi-ilmoituksia, kun seura ei ole alv-velvollinen eikä ole palkattuja henkilöitä.

Parhain terveisin ja Hyvän Joulun toivotuksin,

Heikki Kellomäki