TK_syys_2010

Hyvä Honkaniemen suvun jäsen

Pian on taas aika muistaa sukulaisia ja ystäviä joulukorteilla. Mikäpä sopisi tarkoitukseen paremmin kuin Ähtärin Honkaniemen suvun omat joulukortit? Kaikkien kolmen erilaisen kortin aihe liittyy sukuumme ja ne on vanhojen valokuvien pohjalta suunnitellut tekstiilitaiteilija Kaarina Kellomäki. Kortit myydään lajitelmana 10 kpl:n nipuissa, yhden nipun hinta lähetyskuluineen on vain 6 €.

Tarjolla on myös värikäs ja korkealaatuinen pinssi, jossa on sukuseuran oma vaakuna. Metallinen, 1,5 cm korkea pinssi on säväyttävä lisä sukulaisten joulutervehdyksiin ja sopii myös pukinkonttiin. Yhden pinssin hinta lähetyskuluineen on 5 €.

Sukuseura myy myös sukuseuran standaaria eli pöytäviiriä. Satiinisen, tupsuilla koristellun viirin kuva-aihe on sukuseuran vaakuna, ja sen mukana tulee marmorijalusta sekä niklatut metallitangot. Juhlava ja näyttävä viiri sopii vaikka joululahjaksi arvostetulle sukulaiselle tai omaa kotia koristamaan. Yhden viirin hinta lähetyskuluineen on 40 €.

Muistakaamme myös lapsia ja lapsenlapsia. Tilaa jouluksi tai syntymäpäiväksi suvun paperinuket Maria ja Santeri. A3-arkki taittuu A4:ksi ja sen voi lähettää kirjekuoressa postissa. Lapsi voi itse leikata ja askarrella lisää vaatteita ja samalla voit kertoa suvusta. Aikuiset voivat tehdä arkista vaikka taulun seinälle. Paperinukkearkin hinta lähetyskuluineen on xx €.

Tilaamalla näitä tuotteita viestit identiteetistäsi Ähtärin Honkaniemen suvun jäsenenä ja samalla tuet sukuseuran uutta kirjahanketta ja muuta toimintaa. Lisätietoja toiminnasta löytyy sukuseuran kotisivuilta www.honkaniemi.sukuseura.fi.

Tilaaminen käy vaivattomasti joko netissä kotisivujen (www.honkaniemi.sukuseura.fi) tilauslomakkeen kautta tai puhelimitse seuran puheenjohtajalta Heikki Kellomäeltä, p. 044-295 6901. Tilaukset toimitetaan postitse ja niiden maksaminen on helppoa mukana seuraavalla laskulla.

(Osoitetiedot: Ähtärin Honkaniemen sukuseuran jäsenluettelo)