Jäsenasiat

Seuran jäseneksi voi liittyä hakemuksesta.

Jäsenmaksu on 7 euroa henkilöltä vuodessa.

Vuoden 2015 jäsenmaksun tilisiirtolomakkeet on postitettu jäsenille.

Jäsenmaksut maksetaan Ähtärin Honkaniemen sukuseura ry tilille IBAN FI21 5007 0020 0335 95, BIC OKOYFIHH. Muista käyttää viitenumeroa!

Kiitos kaikille jäsenmaksunsa jo maksaneille!

Jos maksu on jäänyt, toivomme suoritustasi ensi tilassa. Mikäli kotiin postitettu pankkisiirtolomake ei ole enää tallessa, voit täyttää itse uuden em. tiedoilla, jättää viitenumeron tyhjäksi ja merkitä viestiin JM 2015 sekä oman nimesi. Useamman henkilön jäsenmaksu voidaan maksaa samalla kerralla, kun viestiin merkitään kaikkien nimet. Voit maksaa kerralla 3 vuoden 2015-2017 jäsenmaksut yksinkertaisesti merkitsemällä maksuksi 21 euroa.

Sähköpostiosoitteet

Seuran jäsenistä noin kolmasosa on ilmoittanut sähköpostiosoitteensa. Jos et ole vielä tehnyt sitä, tee se nyt. Voit käyttää ilmoitukseen päävalikosta avautuvaa Ota yhteyttä-lomaketta. Varsinaiset jäsenkirjeet on päätetty lähettää perinteisessä postissa, mutta sähköpostin avulla voimme tarvittaessa ilmoittaa nopeasti ajankohtaisista tapahtumista.